Prima zi de școală (compunere conform normelor DOOM 3)

De când am primit breacking news-ul că vom reveni la școală mai devreme, mă simt nerăbdător și am început deja pregătirile, deși gândul îmi zboară și la vacanța viitoare, când sper să mai prindem un low cost de last minute.

Am colindat shopping center-ul în căutare de rechizite. Tata avea de lucru la un showbusiness și n-a putut veni cu mine. Dar m-a însoțit mama, care lucrează part time. Ne-am dat un check-in, la care am primit o grămadă de like-uri, apoi mama a plecat și m-am întâlnit cu un coleg. Am băut un fresh de portocale, după care l-am invitat la mine, unde, ca să sărbătorim revederea, am făcut o comandă la home delivery, plătind în bitcoin, și ne-am uitat la niște sitcom-uri.

Mi-am upgradat, așadar, ghiozdanul, am nimerit de Black Friday și câteva audiobook-uri, poate-o să fac și un advertorial, la hairstylist am fost… Ah, da! Să-mi pun un reminder, uit mereu că am crescut și nu mai stau de anul acesta la afterschool!

Mă simt cool și gata de începerea școlii. Abia aștept prima zi, când vom fi din nou cu toții face to face, ne vom revedea profii, vom afla ce training-uri avem anul acesta și ne vom face o mulțime de selfie-uri. Sper să nu fi fost fake news.

__________________________________________________________

P.S. Last minute e de la mine, dar e posibil să fie printre cele 3000 și ceva de modificări. Citatul din poză e luat de pe alba24.ro.

În altă ordine de idei (de fapt, în aceeași), dialogul din imagine m-a speriat cumplit, în cel mai real sens. Întrezăresc ușor în el legiferarea viitoare a lui ca și, a lui decât și a multora de care azi încă râdem sau ne zgârie la urechi.