După ce v-am cerut ajutorul și-am vorbit la telefon cu toți, a ales soțul. Sau să zicem c-am cedat eu, pentru ultima oară, alegerii lui… A ales firma care-l și vindea, gîndind el că-i cel mai simplu, în ciuda unor recenzii de pe net pe care i le recitam ca pe o poezie.

Ce să zic, le-am cerut să plătim la livrare cu pos-ul, că pe net scria că au. N-aveau.

Dar au venit cînd au zis, a treia zi, luni. Nu cu scara extensibilă pentru unitatea exterioară pe care le-am specificat-o expres, ci cu una mai scurtă și mai fragilă, spunînd că aialaltă era la altcineva momentan. Cum momentanul dura prea mult și se făcea tîrziu și nu mai aveau ce face, a rămas că vin miercuri să termine.

Marți după masă m-au sunat că ar vrea să vină atunci, se poate? Să sun acasă, zic, că eram în oraș. Primesc confirmarea, îi sun și le zic să se ducă. Mulțumim, doamnă, dar cu o rugăminte, să nu-i spuneți șefului c-am venit acum, lăsați cum era, că venim mîine, să fim și noi liberi mîine…

Au terminat, a trecut „mîine”, adică miercuri, cînd veneau oficial; azi, joi, mă sună șeful să stabilim ce mai avem de plătit.

– 600, doamnă, și asta-i tot.
Pentru el, că eu abia aici am început să mă enervez.
– Cum încă 600, cînd am beneficiat de un montaj „premium” tot de 600, pe care nici nu-l bifasem inițial?!?
– Păi să vedeți.
Că scara, că risc, că deranj, că etc. L-am rugat să nu-mi spună texte, știa de la început, cînd rămăsese că scara intră în montajul ăla „premium”. Și i-am mai spus că-i dăm cei 600 în plus după ce vedem factura detaliată, fir cu fir, pe mail.
– Bine, doamnă, dar totuși aveți 4 m în plus de cablu, pe lîngă cei standard.
– Așa, și, cît e metrul? Că p-ăștia știam clar că-i plătim noi.
– 100.
– Pe buneee, glumiți, după ce că la dvs e cel mai scump, la alții e 70, 80 lei și aici 90, acum e 100 peste noapte??
– Păi da, doamnă, s-a scumpit.
– Bine, zic, pe site văd că e 90, schimbați prețul pe site și vă dau banii.
– Haideți, doamnă, lăsați 90 atunci.
– Ok, zic, în final, din cei încă 600 cîți rămîne să vă mai dăm?
– Păi ăștia 360, pe 4 m de cablu. Lăsăm așa, ca dvs, să nu ne faceți reclamă proastă.
– Bine, zic de final, trimiteți factura și vi-i punem în cont.
– Da… Dar, dacă vreți, ne dați cash 300 și nu vă mai dăm factură și cîștigați și dvs.
– Nu. Aștept factura și fac transferul după.
– Săru’mîna, sănătate!

… Deci, cum am promis, nu le fac reclamă proastă, că nu le spun numele. Doar am povestit, de dragul povestirii…