Answear – Facebook

O introducere rapidă, pentru că iarna nui ca vara, a venit deja și avem multe de făcut.

Am terminat anul acesta jurnalistica și, în urma unui concurs, am reușit să ne găsim un post, eu și încă doi colegi, la redacția unui ziar decent.

Atât de decent încât ne-au dat o primă de angajare de 2000 lei pe care am hotărât, la un bar, firește, să-i dăm pe haine de sezon.

Și, mai ales, că noi știm deja ce ne trebuie, să-l ajutăm pe Lee Medicine-Man. O să-nțelegeți la finalul articolului de ce-i spunem așa în glumă între noi…

Answear – Instagram

În frumoasa lui Tanzania e altă climă iar la căminul unde-a stat până acum nu era obligat să se trezească-n zori sau să iasă din cameră pentru cursuri dacă nu voia.

Acum Lee va avea un program destul de fix, dar în care va face mult teren, așa că prima dată ne-am gândit la niște ghete sau cizme de iarnă drăguțe și practice – ușoare, lejere și călduroase, perfecte pentru mers la interviuri sau pentru reportajele de la mitinguri.

Answear, Ghete Big Star

Apoi am ales două cardigane și patru pulovere, toate de la pulovere bărbați, distrându-ne cu alocarea culorilor, câte una pentru fiecare zi a săptămânii. Duminică i-am „dat liber” să se-mbrace cum vrea și să facă ce vrea, în caz că nu mai mergem de voie sau nevoie pe undeva împreună. Puloverele vișinii, de comun acord, am stabilit că-s pentru luni și miercuri, cele mai grele zile.

Colaj personal, foto Answear

Pentru geacă de iarnă am găsit una mai casual, are o geacă de puf de anul trecut, cea aleasă de noi îi va deschide altfel ușile, la nevoie.

Answear, geacă Medicine Urban Stories

Și o geantă îi trebuie. Întâi ne-am uitat la borsete, dar borsete mai are. Așa că am căutat una, nu neapărat o geantă casual, ca geaca, dar mai serioasă, rezistentă la viitoarele deplasări și la orice vreme de afară, în care să-și poată lua liniștit și laptopul de serviciu. Am găsit-o și pe ea, mai greu și în urma calculelor strânse, că până atunci cam uitaserăm să mai ținem cont și de bani.

Answear, geantă Medicine Street Art

Ne-am încadrat în suma disponibilă perfect. Sunt toate în wish list câteva zile, până primim banii. Dacă se vor termina reducerile și depășim suma, o să punem de la noi diferența și Lee ne va face cinste cu prima ocazie. Plăcerea de a-l ajuta a fost prea mare și un prilej de-a fi din nou împreună, ca să renunțăm pentru câteva zeci de lei la cele alese.

Și… nu le-am mai spus celorlalți, dar plăcerea mea feminină, cu originea în jocurile cu păpuși de altădată, de-a face parte din această poveste a fost, poate, mai mare decât a lui Lee de-a se lăsa, cu amuzament și cu încredere, îmbrăcat de noi.

În râsetele noastre, ale tuturor, ne-am încheiat cumpărăturile, inclusiv cu propriile wish list, imaginându-ne cum o să știm imediat, în fiecare dimineață, în caz că suntem prea somnoroși, văzându-l pe Lee, în ce zi a săptămânii suntem.

Astfel Answear are din nou răspunsuri surprinzătoare pentru noi toți.

Articolul Un singur Answe(a)r pentru fiecare dintre noi a fost scris pentru #SuperBlog 2019. Sponsor și foto – Answear.