Portret neretușat (autor: Poteci de dor)

M-am născut din iubire,
aşa mi-au spus
ei…
Era primăvară,
luni.
Am nicinumaiştiu câţi ani,
am pierdut mulţi,
am împărţit mulţi,
n-am adunat nimic.
Le ce-mi trebuie?
Am vrut să învăţ
să…

mai mult,
mai frumos,
mai adevărat.
Nu prea mi-a ieşit,
mai încerc,
dar
nu ştiu cât timp mai am,
tic-tac-tic-tac,
e primăvară
şi nu mai ştiu câţi ani am,
mi-am rătăcit sufletul,
nu l-am educat
să mă anunţe
unde şi când
pleacă.
Mă duc după el.
Dacă nu mă voi întoarce,
să ştiţi că m-am născut din iubire,
aşa mi-au spus ei
E primăvară.
M-am născut primăvara,
luni.

_________________________________________________

La mulți ani, Potecuță 🌹! Nu știu cum e să te naști de Ziua Poeziei, dar știu cum e să te citesc, să te citim… Și mai știm că vrem s-o facem mult, mult timp de-acum înainte. Să fii senină ca ziua de azi (la mine, cel puțin, e) și să rămâi frumoasă ca primăvara. Să te bucuri de tot ce ți-e drag, să nu mai vezi ce nu îți e așa de drag și să mergi drept înainte.

(Ami e de „vină” ❤, să știi! Într-o zi o să-ți povestim peripețiile prin care-am trecut până la aceste rînduri, iar dacă linkurile nu merg cum trebuie, wp e de vină, fără ghilimele!)

LA MULȚI ANI!