În drumul meu obișnuit cu 141 (autobuz din capitală, pentru necunoscători – n.a.), în amorțeala orei matinale, un singur lucru mă trezește și amuză instant: panoul luminos de pe geamul din spatele șoferului, unde micuțele leduri roșii obișnuiesc să afișeze stația următoare greșit. Și de fiecare dată am același gând: noroc că știu traseul.

Așa că azi o să-mi străbat drumul pe jos, printre reclamele outdoor de pe bd Brâncoveanu, găsind tot eu scuză pentru STB: panoul lor indoor defect este opțiunea unei regii patronate de primărie. Continuarea ideii e la latitudinea cititorului.

Îmi place cum sclipesc în luciul ploii și-n conturul dimineților închise de toamnă reclamele luminoase de pe bulevard, le receptez ca pe un punct de reper. Știu că prima e cea a unei farmacii vechi, care are parcă de când lumea al doilea a stins, farmcia…, îmi imaginez ușor o fermă de agenți CIA în halate albe lucrând la vreun anti-virus secret…

Ce nu aveam cum să-mi imaginez până acum e că toate aceste cruci de farmacii, panouri și reclame luminoase, afișaje LED și electronice, ceasuri stradale și multe alte produse informative pentru mine, ca trecător, reprezintă tehnologia outdoor.

O tehnologie cu viitor… luminos, în care modulele LED se împart și ele în două, module asiatice cu structura standard 16×32 sau multipli (respectiv reclama farmaciei cu litera căzută) și module premium LED SmarSoft, diferențiate vizual și funcțional de primele.

Căci cei de la SmarSoft sunt, spre deosebire de Mythbusters, creatorii unor soluții de afișaj electronic unic pe piață, atipic, dar fiabil și versatil. Și dacă pe Mythbusters îi știm toți, despre SmarSoft vă povestesc eu în rândurile următoare.

Ei nu dărâmă, ci construiesc un mit, cel al reclamei perfecte: un „creier” al panoului LED cu identitate proprie, care rulează un program personalizat, realizat în funcție de programul/structura pentru care este cerut. Și pentru asta, împreună cu experții de la Osram și Avago, au făcut în laboratoarele lor de specialitate multiple teste și simulări de condiții meteo extreme; urmarea reușitei acestora este garanția extinsă a produselor SmarSoft.

Mai simplu și ne-tehnic spus, un produs premium SmarSoft ar controla perfect coordonarea între robotul din autobuz care anunță stația următoare și afișajul electronic aferent. Desigur, dacă STB ar lucra cu SmarSoft. Mi-am permis această utopie pentru o exemplificare plastică, dar produsele premium respective sunt o realitate.

Știți, de exemplu, blocurile acelea uriașe și transparente sau nu, nou construite – parcări supraetajate pentru mașini, ca-n filmele de acțiune americane. Unele, și e și lângă mall-ul din zona mea unul, au deja acest sistem de afișaj parcare cu LED pentru monitorizarea și gestionarea locurilor libere.

Sau celebrul ceas de la Universitate. Greu de ales între trecutul lui istoric și tehnologia viitorului, dar ce practic ne-ar fi să arate ora și temperatura exacte…! Un ceas SmarSoft ar fi categoric mai bun decât cel cu care l-au înlocuit autoritățile acum douăzeci de ani. Cel puțin despre cel original se spune că n-ar fi rămas în urmă niciodată.

Pot fi multe exemple din viața de zi cu zi a utilității tehnologiei premium outdoor propusă de SmarSoft. Un drum la pas sau de nevoie pe orice arteră a unui mare oraș poate demonstra acest fapt. Și acum, că m-ați citit pe mine, o să faceți imediat și diferența între reclamele luminoase standard bazate pe modulele asiatice sus-amintite și noua tehnologie.

Concepția SmarSoft e, încă din 2006, atractivă pentru trecători și foarte utilă pentru toți deținătorii de firme mici și mari în orice domeniu.

Dacă nu v-au convins cuvintele mele, vă pot convinge forumurile existente, din care am dat doar un exemplu.

Sau celebrul proverb sintetic time is money, cu o investiție Smarsoft vă rămân, pe termen lung, și timp și bani.

Foto (cu excepția cover) – http://www.smarsoft.ro și pagina fb SmarSoft.

Articol scris pentru #Superblog 2019